Algemene voorwaarden:
Mijn Zonnestraal (maart 2023)
Algemeen
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle behandelingen, adviezen en andere diensten van Holistisch therapeut Mijn Zonnestraal.
Aansprakelijkheid en gezondheid
- De behandelingen en begeleiding van Mijn Zonnestraal zijn oplossings- en resultaatgericht, zonder het resultaat en oplossing te garanderen. De begeleiding en behandelingen zijn in geen enkel geval een vervanging voor een medische of psychologische behandeling. Wel is het een goede aanvulling. Mijn Zonnestraal heeft geen medische achtergrond en stelt derhalve ook geen medische diagnoses. Raadpleeg dus altijd eerst zelf een arts bij langdurige lichamelijke of psychische klachten. De cliënt is in alle gevallen zelf verantwoordelijk voor de informatie en adviezen die door Mijn Zonnestraal worden gegeven en is ten allen tijde zelf verantwoordelijk voor gemaakte keuzes, diens eigen gedrag, en de consequenties hiervan, zowel tijdens de sessies in de praktijk als daarna buiten de praktijk.
- Het behandeltraject start na aanmelding via het contactformulier of via het e-mailadres op de website. Met uw aanmelding verklaart u akkoord te gaan met het feit dat u op de hoogte bent dat de deelname van behandeling, alsook de heen- en terugreis voor uw eigen risico is.
Vertrouwelijkheid
- Mijn Zonnestraal gaat vertrouwelijk om met uw gegevens en deelt deze niet met anderen. Bij een eventuele visitatie van de praktijk wordt wel inzage gegeven op de inhoud van het dossier ter controle of alle gegevens goed opgenomen zijn. De persoonsgegevens zijn dan afgeplakt of onherkenbaar gemaakt naar de visiteur.
Betaling en annulering
- De betaling geschiedt direct na de behandeling. U kunt contant of d.m.v. een betaalverzoek ter plaatse betalen. Betaling achteraf is niet mogelijk.
- Bij een afspraak wordt de tijd speciaal voor u gereserveerd. Bij een te late afmelding kan er geen andere afspraak meer ingepland worden met een andere cliënt. Afspraken dienen derhalve uiterlijk 24 uur vóór de behandeling geannuleerd te worden. Dit dient telefonisch of per e-mail gedaan te worden, met duidelijke vermelding van naam, telefoonnummer en datum van de afspraak. Bij het niet annuleren van of bij annulering binnen 24 uur voor de afspraak, zal de gereserveerde tijd volledig in rekening worden gebracht.
- Indien de cliënt later komt dan de afgesproken tijd, dan wordt deze tijd verrekend met de afgesproken consulttijd, zodat eventuele volgende cliënten hier geen hinder van ondervinden.
- Mijn Zonnestraal heeft het recht afspraken kosteloos af te zeggen of te verplaatsen. Dit kan bijv. gebeuren bij ziekte, of andere onvoorziene gebeurtenissen.
Klachtenregeling
Het kan voorkomen dat u als cliënt een klacht heeft over de behandelingen van Mijn Zonnestraal. Het geeft de voorkeur dat u deze klacht rechtstreeks bespreekt met Mijntje Buitelaar van Mijn Zonnestraal, om samen tot een oplossing te komen. Mocht u dat om welke reden dan ook niet prettig vinden, dan is het mogelijk gebruik te maken van een onafhankelijke klachtenfunctionaris.
Mijn Zonnestraal werkt volgens de eisen van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (wkkgz) en is aangesloten bij de branche organisatie Solopartners. Voor klachten over de behandeling kunt u als cliënt contact opnemen met Solopartners, brancheorganisatie voor zzp-ers in de zorg.
Disclaimer
De informatie op de website van Mijn Zonnestraal is geen persoonlijk behandelplan voor de bezoeker. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan de inhoud van de teksten. Ook is Mijn Zonnestraal niet aansprakelijk voor schade die direct of indirect ontstaat door de informatie op deze website. De behandelingen van Mijn Zonnestraal vallen onder de alternatieve zorg. Deze zijn in geen enkel geval een vervanging voor een medische of psychologische behandeling uit de reguliere zorg.